چیلر جذبی سینگل افکت (تک اثره) آب گرم غلظت پایین

بازدید 7358 بار
این مورد را ارزیابی کنید
(7 رای‌ها)

 

 

این نوع از چیلرها از انرژی حرارتی (آب گرم) برای تولید سرما استفاده میکنند و دارای قطعات متحرک کمتری نسبت به انواع کمپرسوری میباشند که در نتیجه میزان خرابی و هزینه های مربوط به تعمیرات آنها کمتر از انواع تراکمی میباشد. همچنین سرو صدای آنها بسیار کمتر از انواع تراکمی بوده وتقریبآ بدون لرزش هستند. با درنظر گرفتن هزینه های جنبی از جمله هزینه مربوط به خرید امتیاز برق و دیماند مربوطه و همچنین هزینه های جاری چیلرهای تراکمی، چیلرهای جذبی از نظر اقتصادی نیز دارای مزایای قابل توجهی هستند.

 

چیلر جذبی آب گرم ضد کریستال شرکت تهویه دماوند پارس وسیله ای مناسب جهت استفاده در ساختمانهای اداری و مسکونی با زیربنای متوسط تا بزرگ است که نیازمند دستگاهی با راهبری ساده  و بدون دردسر میباشند. این چیلرها به دلیل ساختار خاص طراحی خود قابلیت کار با غلظت پایین لیتیوم بروماید (58% به جای 64% در سایر انواع) را دارا میباشند که این امر باعث عدم بروز پدیده کریستالیزاسیون در این چیلرها میگردد.

 

اين چيلرها تحت نظارت استانداردهاي سختگيرانه سيستم مديريت مبتني بر ايزو DIN EN-ISO 9001:2008 و گواهينامه استاندارد مديريت سلامت و ايمني كار ايزو BS EN ISO 14001:2004 و گواهينامه استاندارد سيستم مديريت محيط زيست ايزو BS OHSAS 18001:2007 و استاندارد CE اروپا توليد و به بازار عرضه ميگردند.

 

 

برخی از مزایای این چیلرها عبارتند از:

 

1-  عدم بروز پدیده کریستالیزاسیون

 2-  عدم وجود مشکل در صورت قطع برق

 3-  عدم نیاز به شیر سه راهه در مسیر آب برج خنک کننده

 4-  استفاده از دیگ آب گرم موجود در ساختمان

 5-  عدم نیاز به تاسیسات گرانقیمت و پرهزینه بخار

 6-  سيستم پرج پرقدرت

 7-  نگهداری و راهبری بسیار آسان

 8-  قابلیت اعتماد بالا

9-  مزایای اقتصادی

10-  سیستم کنترل مجهز به PLC با قابلیت عملکرد هوشمند

11-  شیر آلات ، سیستمهای ابزار دقیق، لیتیوم بروماید و کلیه پمپهای محلول، مبرد و خلا ساخت کره جنوبی

12-  از 65 تا 520 تن برودتی

 

 دانلود کاتالوگ

طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت طراحی سایت